Szanowni Nauczyciele, Rodzice, Terapeuci,
w związku z obecną sytuacją (zamknięte szkoły) i zaleceniami MEN, aby wykorzystać bieżący czas na powtórki i doskonalenie umiejętności, a teraz już również na realizację podstawy programowej– przygotowaliśmy dla Państwa bardzo bogaty materiał, z którym można pracować z dziećmi zarówno w kształceniu zdalnym (nauczyciele), jak i bawić się, uczyć i ćwiczyć w domu, w optymalnym dla każdego dziecka czasie.
Udostępniamy BEZPŁATNIE, na czas zamknięcia szkół i poradni spory fragment naszego bestsellera, (płatnego) programu z serii mTalent. Jest to fragment pierwszej części programów multimedialnych wspomagających naukę czytania, ze szczególnym uwzględnieniem metod sylabowych:
Czytanie SY-LA-BA-MI cz. I – zestaw multimedialnych ćwiczeń do nauki czytania opartych na zbiorze sylab otwartych
Od dziś, do dnia ponownego otwarcia szkół mogą Państwo skorzystać z następujących rozdziałów tego programu:
Informacje o całym produkcie znajdują się tutaj.
Inne ekrany z wersji demo (przypadkowe, losowe ekrany z programu) znajdują się na pierwszej stronie mTalent.pl.
Udostępniamy dzieciom cztery bloki ćwiczeń, czyli blisko 100 pełnowartościowych ekranów, ćwiczeń interaktywnych oraz kart pracy do wydruku., co oznacza, że przedszkolak lub uczeń wykonując tylko JEDNO zadanie dziennie może codziennie przez około pół roku pracować z innym ekranem i innym ćwiczeniem.
Materiał jest dla szerokiej grupy odbiorców, ponieważ zaawansowanie zadań jest zróżnicowane i mogą one być kierowane przez to do zróżnicowanej wiekowo grupy, w tym również dla dzieci w trakcie terapii (np. zajęcia logopedyczne - głoska R lub L; zajęcia wyrównawcze - czytanie itp).
To naprawdę wartościowe zasoby, uporządkowane, nieprzypadkowe, bez szukania w internecie, sprawdzone, skuteczne, działające na większości urządzeń (np. by dzieci mogły pracować konstruktywnie na jakimś urządzeniu mobilnym i nie musiały zajmować laptopów potrzebnych Wam do pracy zdalnej).
Komu mogą się przydać udostępnione ekrany interaktywne z programu mTalent SY-LA-BA-MI (cz.1.) – fragment programu?
Odbiorcami programu mogą być: